Rešenje problema ugostitelja ne sme biti kućna dostava hrane

Sektor ugostiteljstva i turizma najviše je pogodila kriza izazvana epidemijom virusa korona, koja i dalje traje.

Stevan Rodić predsednik sektora ugostiteljstva i turizma unije poslodavaca Srbije ističe da je epidemija dovela do velikih finansijskih gubitaka, kao i do velikih promena u poslovanju na tržištu.

U celoj Srbiji i prestonici ovih dana ali i meseci imamo sliku praznih kafića, kafana i restorana. Hoteli su uglavnom prazni, a stranih gostiju gotovo da nema.

Predsednik sektora ugostiteljstva i turizma Unije poslodavaca Srbije Stevan Rodić kaže da bi se sprečio ovakav scenario i da bi zaposleni sačuvali radna mesta, neophodna je pomoć države.

Kao što su mnoge grane privrede morale da se prilagode, tako se i ugostitelji sve više prebacuju na online poručivanje i dostavu hrane u domove korisnika, kaže Rodić i ističe to nije i ne sme biti rešenje na duge staze.

Većina ugostitelja revnosno poštuje epidemiološke mere i u svojim objektima ih sprovodi na najvišem mogućem nivou, kaže Rodić, ali ističe da svako ko se ogluši o mere, mada je to mali procenat ugostitelja, treba da bude adekvatno sankcionisan.

On se zahvaljuje na svakoj vrsti pomoći koju su dobili od države i dodaje da se nada da će je biti još,  jer, kako kaže, izraženo u procentima samo 6 odsto ugostitelja stabilno funkcioniše, njih 50 odsto je na pozitivnoj nuli, a čak 40 odsto je u velikom gubitku.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *